© Weijler & Weijler tandartsen 2017             gemaakt door newfix.nl

Uw mondzorgrekening

De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende verrichtingen die tijdens een

behandeling hebben plaatsgevonden. Op de factuur staat elke verrichting omschreven

met een code. Aan elke code is een tarief gekoppeld.

Onze voorkeur gaat uit naar betalingen per pin of contant. U krijgt dan de factuur direct

van ons mee, waarna u deze kunt indienen bij uw verzekeringsmaatschappij.

Samenwerking met Infomedics

In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom hebben wij het

versturen en innen van onze rekeningen uitbesteed aan Infomedics. Een professioneel

en betrouwbaar bedrijf dat hierin is gespecialiseerd.

Uw gegevens zijn veilig

Infomedics hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacygevoelige gegevens.

Het bedrijf is daarom ISO27001 gecertificeerd, net als alle dienstverleners die ze

inschakelt om uw rekening te kunnen maken en versturen. Deze certificering wordt elk

jaar opnieuw beoordeeld en vernieuwd. Meer over privacybescherming leest u hier.

Wat staat er op uw zorgrekening

Uw rekening is opgebouwd uit de verrichtingen die wij tijdens de behandeling hebben

uitgevoerd. Bij elke verrichting hoort een vast tarief dat door de Nederlandse

Zorgautoriteit is vastgesteld. wilt u weten welke tarieven voor tandheelkunde er zijn?

Kijk dan eens hier.

Uw rekening op papier of online

Als u uw rekening online wilt afhandelen heeft onze praktijk uw e-mailadres en uw

mobiele telefoonnummer nodig. Deze gegevens worden gebruikt om veilig toegang te

verlenen tot het online portaal waar uw rekening klaarstaat. Als u inlogt op uw

Infomedics portaal, vult u de SMS-code in die u ontvangt. Wilt u de rekening liever op

papier ontvangen, dan kunt u dat op uw portaal zo instellen. Meer informatie vindt u

hier.

Betalingsregeling

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te

betalen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de Servicedesk op 0900 - 404 94 04

(€ 0,35 per gesprek). Zij kunnen u helpen met een betalingsregeling

Voor het correct toesturen van de nota's door Infomedics, willen we u vragen om

adreswijziging en dergelijke, direct door te geven aan onze receptionistes.

U kunt de betaling doen via internetbankieren. De benodigde bankgegevens staan op

de nota.

Als u voor tandheelkunde (en orthodontie) verzekerd bent stuurt u de nota, na betaling,

door aan uw verzekeraar om het te vergoeden deel terug te krijgen. Het kan zijn dat

infomedics met uw verzekeraar afspraken heeft kunnen maken over het betalen van de

nota: de kosten die u zelf moet betalen, worden door uw verzekeraar bij u in rekening

gebracht.

Hoofdstraat 7 7213 CN  Gorssel Openingstijden: Ma -Do 08.00 tot 17.00 uur Vrijdag 08.00 tot 16.00 uur Gehele dag telefonisch bereikbaar

0575 491317